Ontdek
Onze Missie
Als vooruitstrevend Belgisch merk inspireren we dagelijks tot duurzaamheid. Onze missie? Het bieden van innovatieve en hoogwaardige keukenervaringen die niet alleen aan dagelijkse behoeften voldoen, maar ook milieubewustzijn stimuleren. Dit bereiken we door duurzame en innovatieve collecties te ontwikkelen uit gerecycleerde en energiezuinige materialen.
BergHOFF Belgium zet vol in op klimaatneutraliteit, en samen met gelijkgestemde partners bouwen we aan de duurzame kook- en keukenwereld van morgen!
BergHOFF Belgium - het gebouw
Het ontstaan
Voor het ontstaan van BergHOFF moeten we eerst terug naar 1994. Toen werd BergHOFF opgericht onder de naam Euro-Household. Het merk was oorspronkelijk gericht op de handel met private labels.
Vrij snel besefte oprichter Raf Vanthoor dat dit een business was met veel concurrentie en creëerde daarom een eigen merk: “BergHOFF ”was geboren.
Ready for the future
BergHOFF Belgium blijft groeien en daarom zijn we bezig met de uitbreiding van ons eigen magazijn.
Op die manier hebben we nog meer eigen voorraad om snelle leveringen te garanderen.
Daarnaast investeert BergHOFF Belgium om te kunnen fungeren al duurzaam bedrijf. Diverse inspanningen worden geleverd om tegen 2026 een c02-neutraal bedrijf te zijn dat op die manier ook zijn bijdrage levert aan onze samenleving.
+500
Products
+60
Countries
+35
Shop-in-Shops
+150
Awards
Ontdek
Onze laatste nieuwtjes
Van duurzaamheid tot innovatie,
waar we dagelijks mee bezig zijn kan je hier vinden tussen onze meest recente berichten.